sobota, 23 maja 2020

Kolejna lista gier


W poniedziałkowym poście na Facebooku Smuggler poruszył dość ciekawy temat. I choć szykowałem inny wpis (do Przemyśleń) to chętnie go nieco opóźnię ;).


Choć, co muszę przyznać, moja lista nie jest zbyt długa… Kolejność alfabetyczna:


Age of Empires 2 (HD)


Gdy mam ochotę pograć w RTSa od razu odpalam AoE2 i gram aż nie nabiorę ochoty na coś innego ;). Jest to też chyba jedyna gra w wersji HD, którą toleruję (patrz – jeden z moich starszych wpisów).


Assassin’s Creed Odyssey

Najnowsza gra w zestawieniu. Wracam do niej cyklicznie – robię tygodniowe zadania (szczególnie, gdy trzeba zatopić wrogi statek) i powoli przechodzę ostatnie DLC. Mam jednak cichą nadzieję, że nadchodząca Valhalla będzie jeszcze lepsza ;).

Cities Skylines

Jedyny city-builder, który zdołał mnie do siebie przekonać. Wielość budynków, możliwości budowy miasta i opcji sprawia, że wracam do tej gry od czasu do czasu i nigdy nie czuję, że gram w coś nudnego.

Fallout 4

Do tej produkcji wracam gdy tylko najdzie mnie ochota na strzelankę… oraz na budowanie :). Wiem, nie jest to najlepszy shooter (ani RPG) jaki kiedykolwiek powstał, ale ma pewną magię, która wciąż mnie przyciąga.


Might and Magic: Heroes 7

Choć za najlepszą część cyklu uważam „czwórkę” (patrz – jedna z moich list [link]) to obecnie najczęściej wracam do najnowszej odsłony cyklu. Wiem, że nie jest doskonały (brak Inferno…), ale z tą grą mam dokładnie tak samo, jak z Fallout 4 – nie potrafię się od niej oderwać, mimo jej mankamentów.

Total War: Rome 2

Muszę przyznać, że nieco się wahałem przy tym tytule, bo równie chętnie wracam do Shoguna 2. Jednakże, zmagania w Japonii potrafią mi się czasami znudzić, podczas gdy Starożytne tłuczenie Rzymian i Greków – nigdy.

Na koniec miejsce honorowe: Skyrim. Honorowe, ponieważ mimo wszystko gra potrafi mi się znudzić… albo uderzy mnie nagle w potylicę jakimś irytującym błędem (np. nie mogę zostać tanem Windhelm, bo nowy jarl nie chce pełnić swoich obowiązków).

A do jakich gier Wy najchętniej wracacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wcześnie?

 Znacie już moje zdanie o starych grach wydanych w „wersji HD” . Ostatnio jednak naszła mnie inna myśl – a co z grami „early access”? Czy na...